Genève, Zwitserland

Reisblog verplaatst

7 december 2015 - Genève, Zwitserland

Beste allemaal,

Afgelopen week ben ik eens gaan googlen, en toen bleek dat mijn reisblog erg prominent op internet staat. Daarmee bedoel ik dat als je 'Genève' en 'openbaar vervoer' googlede, dat mijn blog als 3e verscheen.

Erg leuk en grappig om te zien, maar niet helemaal wat ik wil. Ik heb daarom besloten om mijn reisblog te vervolgen op een iets meer beveiligde website. Jullie kunnen mij voortaan volgen op: dorien.keycam.nl

Alle reisverhalen hebben een wachtwoord (mijn voornaam in kleine letters) dus ze zullen niet zomaar zichtbaar zijn op google. Kan ik weer ongestoord verder met reisverhalen schrijven.

Voor iedereen die standaard op de hoogte gehouden wil worden van een nieuwe post, mail mij even, dan maak ik zelf een maillijst aan waarmee ik updates stuur. Voor een ieder die mij volgt via facebook, ik blijf van plan om daar te posten als ik updates heb geschreven.

Het enige wat ik nog kan zeggen is dat ik enorm dankbaar ben voor jullie enthusiaste reacties en voor jullie lieve kaartjes/appjes/berichtjes. Speciaal voor jullie zal er over een uurtje op mijn nieuwe site een gloednieuw reisverhaal komen te staan.

Dikke knuffel uit Genève!

1. Marga:
    8 december 2015
    bedankt voor je informatie,
    ik wil graag op de hoogte worden gehouden van je nieuwe post.
    bedankt